Thursday, April 17, 2014

#Dear Romania - Zara shop online


Dupa cum majoritatea dintre voi stiti deja, pe 2 Aprilie Zara a lansat serviciul de on line shopping pt. Romania. Nu are rost sa va spun cat de incantata am fost, nu neaprat pt. ca nu imi place sa fac shopping direct din magazin, dar de multe ori ratez anumite produse sau se mai intampla ca nici macar sa nu ajunga in magazinul din Timisoara. Dar, de acum inainte imi voi putea face cumparaturile stand comod in fata calculatorului si savurand o cafea. Asa cum va spuneam intr-o postare anterioara, inainte sa va impartasesc parerea mea despre acest serviciu, am dorit sa mai parcurg o etapa, si anume, returul unui produs. Acest lucru nu l-am facut premeditat, dar nu se putea sa fac eu shopping si sa nu iau ceva si pt baietelu meu. In bucuria si entuziamul meu de a face in sfarsit shopping on line la Zara nu m-am gandit prea mult si i-am luat un tricou care acum ii este fix, si sunt sigura ca pe cand se va face vreme de iesit afara in maneca scurta ii va fi mic. Dar tot raul spre bine, acum pot sa va spun cum sta treaba si cu returul produselor. Probabil ca stiti deja ca produsele pot fi livrate gratuit in magazinele Zara, de unde le ridicati personal sau contra cost, direct acasa, in regim normal (19 Ron), sau regim de urgenta (49 Ron). Eu le-am primit direct acasa si in cutie gasesti tot ce ai nevoie pt cazul in care doresti sa returnezi pachetul printr-un curier. Eu am ales insa sa returnez produsul direct in magazin, si a fost extrem de simplu. M-am prezentat cu produsul si factura (primita in colet) in magazin, fetele de acolo mi-au preluat produsul, iar banii urmeaza sa-mi fie returnati in acelasi mod in care am facut plata (pe card de obicei) in maxim 10 zile. Foarte simplu! 






M-am indragostit iremediabil de acesti pantofi, iar partea buna e ca daca nu puteam sa-i cumpar online imi era imposibil sa intru in posesia lor, pt. ca in magazin nu i-am vazut niciodata.

6 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...