Saturday, June 9, 2012

Colorful weekend







t-shirt/ tricou: Bershka
jeans/ blugi: thrifted/ SH
shoes/ sandale: depurtat.ro
clutch/ plic: custom made/ facut la comanda
bracelets/ bratari: H&M
necklace/ colier: oasap.com
EN: Hello, I hope you're all having a great weekend! For me this is just a random but pleasant one. In the morning I went with my mom and my sun downtown to have some ice-cream. The weather was so nice in the morning but it got really hot in the afternoon. I wore this colorful but simple look with my new necklace from oasap.com. Isn't it gorgeous, it made my really simple outfit a bit more sophisticated. The shoes are my new obsession, I absolutely love them and I would wear them everyday. I must add that they are extremely comfy, I felt like walking in flats. I got them from a local online store, they don't ship worldwide so I guess there's no point for me to give you the link.
Have a really great weekend every one, kisses!

*
RO: Buna, sper ca toata lumea se bucura de weekend. Al meu, pana acum, a fost unul linistit dar placut. De dimineata am fost pana "pi șentru" la o inghetata cu mama si baietelul meu, si a fost foarte placut afara. Dupa masa pe cand am ajuns si noi acasa se incalzise deja extrem de tare si cred ca a fost prima zi de vara 100 %. Am purtat un outfit colorat dar destul de simplu pe care l-am accesorizat cu un colier de la oasap.com. Imi place tare mult, i-a dat un pic de "sofisticareala" tinutei si a iesit putin din banal (...da da, cum sa nu...jeansi, neaparat skinny, tricou si un colier, cam ce purtau jumate din fetele de pe terasa, inclusiv ospatara). Iar acum, sa va vorbesc putin de noua mea achizitie: sandalutele astea absolut delicioase, mai delicioase chiar si decat inghetata mancata de dimineata. Le-am comandat de pe depurtat.ro, ii stiam de pe facebook de ceva vreme, dar nu ma incumetam sa comand nimic pt. ca de obicei prefer incaltamintea de piele. Acu cateva zile insa am vazut sandalutele astea si nu a mai contat din ce sunt facute, cred ca si daca erau din hartie igienica reciclata eu tot le cumparam. Nothing could stop us from being together, nici chiar mama, pe care cand am intrebat-o ce crede despre el a zis ca sunt cam uratele. Dar va dati seama ca daca m-as lua dupa mama sau sot cand imi cumpar haine sigur nu as mai avea blog de moda, sau daca as avea as fi singura care l-ar citi. Asa ca, desi au fost multe obstacole in calea fericirii noastre: mama cu parerile ei, porofelul cam gol, sotul care nu prea intelege moda, la final am reusit sa le invingem pe toate iar acum ne train linistite povestea noastra de dragoste.

28 comments:

  1. Foarte frumos! Intr-adevar colierul e perfect pentru a face tinuta foarte sic, iar sandalele sunt delicioase!

    P.S: Te invit sa te inscrii la concursul de pe blogul meu, maine e ultima zi cand poti participa. Premiul e o pereche de pantaloni de vara din materiale naturale 100%.

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoase sandalele!
    Eu le inchid gura alor mei zicandu-le:"Eu le port, nu voi!". Bine, cand nu e vorba de bani, ci de opinie.

    ReplyDelete
  3. Adorabila :) Hugs <3

    www.style-muses.com

    ReplyDelete
  4. Ce bratari superbe! Ai mai slabit sau mi se pare?

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc. Nu am mai slabit, am aceasi greutate deja de vreo 5 luni. Dar daca compari pozele cu cele de vara trecuta sunt mai slaba cu vreo 7 kg.

      Delete
  5. super bine te prind culorile!
    kiss kiss,
    Mădălina,
    The Indie Chase Blog

    ReplyDelete
  6. gorgeus! I love the color of your top and the necklace



    Kisses from La Mode En Rose= )

    ReplyDelete
  7. I love this :D

    -thirdbite.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Beautiful Outfit especially those sandals

    ReplyDelete
  9. Great outfit! Love your tee!
    xx

    ReplyDelete
  10. Esti absolut superba :X Imi place la nebunie stilul tau!
    Te astept pe blogul meu :*

    SandraB.ro

    ReplyDelete
  11. really nice outfit dear¡¡ you are gorgerous¡¡ xoxo

    ReplyDelete
  12. Such a nice classy outfit, love everything, honestly !
    Thanks for your comment girl ! I really like your blog, do you wanna follow each other if it's not already done ? I'm following you with GFC and Bloglovin right now ;)



    xx





    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    ReplyDelete
  13. awesome style! you have such cool blog! I followed you, mind to follow back? :D

    love,
    -Riski
    http://riskinovianti.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Foarte fain blogul şi ideile şi tooot şi in special tuu!!Mă bucur că ai trecut şi pe la mine:p Spor în continuare chiar dacă se ivesc "obstacole" prin care toţi trecem şi nu prea suntem înţeleşi în placerea noastră legată de modă and stuff:)) Crina from: http://crinuut.wordpress.com/

    ReplyDelete
  15. imi plac super mult sandalutele si plicul! stunning! xoo

    ReplyDelete
  16. Imi place la nebunie colierul si ma amuz copios de fiecare data cand iti citesc noile postari. o rugaminte as avea: posteaza te rog mai des :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc :). Voi incerca sa postez mai des. Stiu ca asa spun de fiecare data, dar eu chiar incerc, fiu-miu e ala care nu ma lasa sa-mi duc bunele intentii pana la capat :P

      Delete
  17. You look great in pink!
    I almost never wear pink but I love it and think of try it more often!
    How is it going with you baby? xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. My baby is great, he's growing up so fast. He turned one year this past week :) Thank you for asking!
      You should wear pink more often because it will lighten up your day, you'll see!

      Delete
  18. nice shirt, this post is great.
    xx
    rulymuse.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Pur si simplu m-am indragostit de sandalele tale ! :x bestiale !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...