Wednesday, May 30, 2012

Asymetric again









dress/ rochie: custom made/ facuta la croitor (de vanzare AICI)
booties/ botine: Jeffrey Campbell
bag/ geanta: Mussete
necklaces/ coliere: H&M, Bershka

EN: Everyone in my country is complaining about the bad weather, but here, in Timisoara the weather has been amazing this past days. It was sunny but not too hot, just perfect for spring days. Regarding my outfit, I'm wearing an asymetric  dress...again. Asymetric dresses are everywhere these season and I adore them. They look so sexy and here, in Romania, they are not a uniform yet. In fact I haven't seen anyone wearing them yet.

*
RO: Toata lumea se plange de vremea proasta dar, aici in Timisoara, nu am vazut strop de ploaie in ultimele zile. Am avut cateva zile perfecte de primavara, putin racoroase dar cu soare din cand in cand. In ceea ce priveste tinuta port o rochie asimetrica...iar! Mda, imi plac enorm si ma bucur ca in Romania nu au ajuns inca o uniforma, de fapt, nici nu-mi amintesc sa fi vazut pe cineva purtand o astfel de rochie. Asa ca o sa profit si o sa le port cat mai pot, sunt sigura ca peste cateva luni (sau poate numa la anu' ca la noi moda se adopta cu intarziere) o sa se poarte in prostie si orice "manelista" o sa le aibe in garderoba (pe toate nuantele de roz posibile). 

La aceasta rochie imi place enorm croiul si materialul moale din care este facuta, dar nu ma mai incanta culoare. M-am hotarat sa o vad, si sa-mi fac alta pe o culoare mai "de vara". Daca o doriti o gasiti AICI

14 comments:

  1. Love the dress and the shoes <3

    xo Oana :)

    www.style-muses.com

    ReplyDelete
  2. Imi place mult rochita, eu as purtao cu accesorii mai ,,luminoase,, he he nu stiu sa ma explic... In fine, ma bucur ca in Romania nu a ajuns sa fie uniforma. Un sfat? bucura-te cat mai poti ptr ca in curand cred ca vor fi pline strazile, cluburile, terasele, etc de ele... (Si inca ceva, cine-i prima care-ti da like pe facebook, eeeeeh?? :))

    ReplyDelete
  3. Foarte frumoasa tinuta, dar eu as fi ales alta geanta. Oricum imi place mult rochia.

    ReplyDelete
  4. F frumoasa rochia si iti vine excelent! Se vede ca te simti bine in ea, esti chic, relaxata :)

    ReplyDelete
  5. Classic! Love this style ideas from your post. Got my eye on anything asymmetrical lately.
    buy diablo 3 account coming soon here

    ReplyDelete
  6. eşti norocoasă că nu plouă, aici la cluj tot vreme urâtă şi ploi scurte şi vânt şi frig :(
    btw, foarteeeee daguţă rochiţa <3
    toodles,
    The Indie Chase Blog

    ReplyDelete
  7. I love your dress.like it:)
    Wanna follow each other?
    I follow you
    kisees:)

    ReplyDelete
  8. superba ..si tu si tinuta..te astept pe blogul meu( te-ai inscrs pe cel nou insa nu cred ca voi ramane pe acesta..ma reintorc la vechiul mei blog) pup
    http://bebicisimamiciperfecte.blogspot.ro/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...