Tuesday, December 6, 2011

new Litas








sweater/ pulovar: Zara
skirt/ fusta: vintage
cardigan/ jerseu: thrifted
bag/ geanta: H&M
necklace/ colier: MeliMelo
shoes/ ghete: Jeffrey Cambell

Say hello to my new Litas! I bought them from a local store (Stone Creek) and I was so happy to find them in black. I own another pair on beige and I really wanted a black pair too, so I searched them on the internet and I was amazed to find them on a Romanian site. Then I saw that they have a store in my town, and I just couldn't believe my eyes! I bought them with about 130 $ (430 RON), but if I had to buy them from USA I would have payed 25% more for VAT, so you can imagine how happy I am now that I can buy Jeffrey Campbell from my town.

RO: Spune-ți vă rog "hello" noilor mele Lite! Le-am cumpărat dintr-un magazin din Timișoara si am fost super happy să le găsesc pe negru. Mai am o pereche pe bej și îmi doream mult încă o pereche pe negru (mda, o femeie nu are niciodata suficienti pantofi). Am văzut într-o revistă că este un magazin la București care aduce și mă gândeam că poate ies puțin mai ieftin decât dacă îi comand din State. Ei, nu aș fi ieșit mai ieftin, dar în schimb am găsit un alt magazin, Stone Creek, care este și în Timișoara, de unde i-am luat la incredibilul preț de 430 RON (lol, parcă aș fi dintr-o reclamă). Dacă era să-i iau din state dădeam vreo 600 RON pe ei cu tva, transport si toate alea, deci vă dați seama ce încântată sunt că acum pot să-mi iau Jeffrey Campbell de la mine din oraș. Deocamdată nu au prea multe modele, dar sper că cu timpul vor aduce mai multe.

20 comments:

  1. ur look is totally fab. very very chic and special. unique!

    Follow me on:
    Miss Kwong - Art and Fashion

    ReplyDelete
  2. Great look,hon!Love the necklace!

    ReplyDelete
  3. Hehe, stiam eu ca o data ce dai de Jeffrey Campbell o sa mai vrei! Sa le porti sanatoasa, sunt geniale...

    ReplyDelete
  4. I especially love the black litas with the wood heel! They'll go with everything!!! Also love them with the maxi skirt!

    www.plentyforpennies.com

    ReplyDelete
  5. I love ur Jeffrey Campbell shoes,i cant wait to have a pair soon..the whole outfit is very comfy but very chic too..

    ReplyDelete
  6. wow, ce faine sunt! astept si eu cu nerabdare sa vad daca vor aduce si sandale la primavara!

    ReplyDelete
  7. those litas are to die for!!

    ReplyDelete
  8. Hi, how are you??? I love the shoes!!! Come by and check out my new topshop post :)

    xo Emma

    ReplyDelete
  9. I love your style...you always look so comfortable! (I also love that your nails are chipped in this picture!) makes me feel so normal! Love your blog. Amie Pittsburgh PA United States ~ amiek.rodriguez@gmail.com

    ReplyDelete
  10. You are the Queen of Lita's! Love the black ones, and love your necklace!
    xo Cara
    http://www.afashionloveaffair.com

    ReplyDelete
  11. Super,sa le porti cu placere! XoX

    ReplyDelete
  12. si aici in Stone Ceek sunt multe modele JC , mult mai ieftine ca in magazinul din calea Victoriei. imi plac tare mult,eu am Foxy's.te pup

    ReplyDelete
  13. Multumesc pentru cuvintele frumoase,ma bucur ca iti place ceea ce fac! I totally love this outfit,the necklace and the elbow patches are killing me!
    Catalina
    http://www.armoireideale.com/

    ReplyDelete
  14. @ modniza:I-ai luat tot din Stone Creek?

    ReplyDelete
  15. berry nice noul header:D I like them loubs ;) si fusta vintage, ce comoara!

    ReplyDelete
  16. Foarte tare tinuta! iar ghetele sunt dementiale.. :D cred ca m-am indragostit..cred ca da..da da.. :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...