Friday, April 1, 2011

my BBup shoes

BBup Shoes is a Romanian brand that makes really cheap leather shoes. I don't know for sure if they have stores anywhere else than Romania so I make this post first of all for my Romanian readers. In the pictures posted you can see all the BBup shoes that I own. In order to get an idea about how much they cost I can tell you that the first pair was about 15 $ and it wasn't at sale. It's real leather, inside and outside and they are good quality so I think they were really, really cheap.

Am vazut ca multa lume are probleme cu pantofii, Fie sunt prea scumpi, fie sunt de o foarte proasta calitate. Eu am foarte putine surse din care imi procur in mod constant pantofii: Zara, BBup Shoes sau imi fac la comanda. Azi am sa vorbesc putin de BBup Shoes pt ca de Zara sigur a auzit toata lumea, iar despre pantofii la comanda voi vorbi intr-un alt post.
BBup Shoes este un brand romanesc sau cel putin stiu ca produc pantofii in Romania (am auzit ca patronii ar fi spanioli) si au niste preturi incredibil de mici. Cred ca primul magazin l-au deschis in Oradea acum 2 ani, dar de atunci s-au extins foarte mult si au magazine in toata tara. Eu mi-am luat cateva produse de la ei si sunt foarte multumita de cum se comporta. Ca si calapod, sa stiti ca nu au un calapod foarte comod dar incaltamintele care le-am luat eu au si un toc destul de inalt. In rest, majoritatea sunt de piele atat la interior cat si la exterior si cel mai mare atu al lor este pretul scazut. Nu de fiecare data cand intru la ei in magazin imi gasesc ceva sa-mi placa, deci daca nu va gasiti nimic de prima data mai dati-le o sansa.
Mai jos sunt cateva poze cu incaltamintele pe care mi le-am cumparat eu in decursul a 2 ani de zile, adica de cand i-am descoperit prima data. Voi pune si pretul lor aproximativ pt ca nu-mi mai amintesc cat am dat exact pe fiecare pereche, dar macar va puteti face o parere despre cat costa. Dupa cum am spus, pretul e cel mai mare atu al lor.

65 RON(sunt preferatii mei, i-am purtat foarte mult vara trecuta si dupa cum se vede inca sunt intr-o stare foarte buna, desi au o culoare destul de pretentioasa)


200 RON


70 RON (la reducere)


45 RON (la reducere)


70 RON


59 RON (sunt piele doar la interior si este singura pereche cumparata in acest sezon)


70 RON


35 RON (la reducere)


40 RON (la reducere)


45 RON (la reducere)


45 RON (la reducere)

-BBup Shoes nu m-a sponsorizat si nici nu mi-a cerut sa fac aceasta prezentare. Am facut-o pt ca sunt multumita de produsele lor si pt ca sustin, in general, producatorii romani-

27 comments:

  1. Looking good.Shop online ceva au?

    ReplyDelete
  2. @Cyanilla Latte: nu, din cate stiu eu :(

    ReplyDelete
  3. imi plac primii la nebunie:) pe unde or mai avea magazine? nu stii?

    ReplyDelete
  4. i love it...
    x.O.x.O
    http://fashonfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. am citit la Sigina,k au deschis online.toate imi plac,dar leopardinii sunt super.pupicei,mamica mica.

    ReplyDelete
  6. O da, sunt super! Am vazut prima oara magazinul in Cluj, dar nu am apucat sa il vizitez pe cel din Bucuresti, nu reusesc sa imi fac timp sa ajung acolo. Imi plac la nebune cei din prima fotografie! :D

    ReplyDelete
  7. Chiar azi am descoperit site-ul (bbup.ro). Foarte draguti sunt..pacat ca nu au si nr meu :(

    S.

    ReplyDelete
  8. da, fetelor, au deschis online, dar deocamdata sunt destul de lacunari la capitolul varietate pe online,....cred ca o sa creasca oricum...si eu sunt clienta a lor ;)

    ReplyDelete
  9. I love the first pair!




    www.trustme-itsparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. cute shoes, i love the first pair!!

    ReplyDelete
  11. Ummm. Ok. I now have one more reason to visit Romania. They are ALL great, totally my style. I mean these shoes would cost here in Germany at least a 100€! On one hand, it's great (for customers) that these are low-priced, on the other hand, isn't the craft and work a worker puts into such a piece, worth more? I hope you don't get me wrong! It's the same in Greece, you know? Our countries have a few things in common!
    Thank you for visiting my blog! :)
    Have a great weekend

    ReplyDelete
  12. Ai o adevarata colectie de pantofi acolo!
    Eu nu am auzit de firma asta pana acum si nici nu cred ca exista prin Iasi..:( ar fi bine sa aiba maagazin online, au produse dragute

    ReplyDelete
  13. They are all amazing!
    http://fashuhneestah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Love the first pair and the animal print flats!

    http://i-shopped-till-i-dropped.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Sunt superbe toate perechile pe care le-ai ales! Nici nu stiam de ei. Au magazin si in Timisoara?
    P.S Multumesc pt comentariul tau dragut si chiar ma bucur ca si tu esti din Timisoara! :)

    ReplyDelete
  16. Nu am mai auzit de BBup pana acum. Cred ca nu au un magazin in Constanta

    ReplyDelete
  17. @Miuri: nu stiu exact orasele in care au magazine
    @Ana: bbup.ro
    @Alina V: au doua magazine in Timisoara, unul in Zona Modern pe Calea Dorobantilor si unul pe Buda Ideleanu la vreo 100 de metrii de la caseria renel
    @Alice: nu stiu daca au magazin in Constanta

    ReplyDelete
  18. Chiar ma intrebam ce-i cu BBup ul asta de fiecare data cand citeam pe chictopia de unde sunt pantofii.Prima pereche imi place foarte foarte mult si chiar nu-mi vine sa cred ca sunt asa ieftini. As fi zis ca sunt pe putin vreo 3-4 milioane... :|

    ReplyDelete
  19. Si eu i-am descoperit recent si imi plac foarte mult, mi-am cumparat deja trei perechi, sunt foarte frumosi si pretul este excelent. Love your collection!:)

    ReplyDelete
  20. They look very nice!Great purchases darling and in such good prices!

    ReplyDelete
  21. Love all of these! Especially those purple ones - so cute!

    xo
    jess
    http://cheapbutchicclothes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. I totally love all these pair of shoes!

    ReplyDelete
  23. nu sunt mici preturile, sunt incredibil de mici!!! si pantofii sunt minunati.

    ReplyDelete
  24. lovely shoes!

    xx vanessa
    http://vatheniworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. that's really exciting models, accessories and highly erotic glamor

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...